
Електромотор для човна Fisher 46. 46lbs; 12V. Індикація. Човновий електричний мотор. Електричний двигун для човна.
- Готово до відправки
- Код: Fisher 46
8 342 ₴
Електромотор для човна Fisher.
Надійний і міцний електричний моторгоднір із 8 швидкостями (5-ть уперед і 3 назад), можна встановити на більшість човнів. Виготовлений із високоякісних і міцних матеріалів: стійка: карбон (високоміцний пластик із посиленою жорсткістю і малою вагою), корпус керування — алюміній, кріплення — посилений нейлон. Основні відмінні риси, які виділяє його серед інших виробників — це компактність, легка вага й економна витрата енергії.
Човниковий електромотор Fisher встановлюється на надувні човни зі стаціонарним або навісним транцем, а також на пластикових або алюмінієвих човнах. Використовується як основний, допоміжний (маневровий) або тролінговий мотор Електромотор Fisher — це повноцінний човновий мотор здатний досягти оптимальних режимів руху на більшості моделей надувних і корпусних човнів. Підходить для використання в прісній або морській воді, може працювати на різних типах акумуляторів. Не вимагає спеціального догляду. Економний, стійко тримає швидкість, дуже тихий, не забруднює довкілля й тому ідеально підходить для риболовлі, полювання і відпочинку.
Модель здобула заслужену популярність завдяки своїй низькій ціні, зручності й економності.
! За вашим бажанням можемо доукомплектувати тяговим акумулятором: GEL (гелевий), AGM (аж), Li-ion (літій-іонний), LiFePO4 (літій-залізо-фосфатний).
! Рекомендована ємність акумулятора: от 90 А/ч
Особливості/Параметры:
-
Застосування: Маневровий електромотор, основний електромотор, електромотор для водного велосипеда, електромотор для тролінгу. Чудова вода, солона вода
-
Потужність: 480 Вт
-
Тягове зусилля: 46 lbs / 21 кг
-
Напруга: 12 V
-
Макс. споживаний струм: 40 А
-
Тип електродвигуна: З графітовими щітками
-
Макс. оберти мотора: 1300 об/хв
-
Керування: Румпельне. Телескопічний: 18 - 30 см. Ручка прогумована.
-
Регулювання нахилу мотора: 10 положень
-
Кріплення мотора: Транцове
-
Перемикання передач: 5 вперед / 3 назад. Ступеневе з фіксацією
-
Спосіб відтворення інформації: LED-індикація. Рівень заряду батареї.
-
Регулювання занурення гребного гвинта: Так
-
Кількість лопатей/Діаметр гвинта: 2х8,6/3х10,25".
-
Рівень шуму: 50 дБ
-
Функція GPS: Немає
-
Макс. вага/довжина човна: 1000 кг / 4,5 м
-
Матеріал: Корпус пластик. Стійка — композитний склопластик. Кріпильні пристрої посилений нейлон. Корпуси електродвигуна — алюміній. Гвинт ударостійкий пластик.
-
Довжина кабелю живлення: 1,25 м
-
Загальна висота мотора: 123 см
-
Довжина стійки: 92 см
-
Габарити паковання (ДхШхВ): 119х49х16 см
-
Вага: 8,500 кг
мальовування: Дешевле бензинового мотора та за вартістю та за вмістом, компактний, легкий, маневрений, миттєво запускається, не вимагає консервації, немає витрат на оливу та паливо, практично немає вібрації, регулювання довжини румпеля, стабільно тримає швидкість, тихий, зручний і простий у використанні, гарний для використання на мілководді
Комплектація Електромотор 1 шт., гвинт 2 лопатейний 1 шт., гвинт 3- лопатевій 1 шт., інструкція 1 шт., картонне паковання 1 шт., ключ для встановлення/зняття гвинта 1 шт., монтажний комплект 1 шт.
Лодковий електромотор Fisher — це реальна заміна веселощів!
Особливості бренда Fisher:
-
Економічні у використанні й обслуговуванні. Економія грошей на паливі та олії + мінімічні витрати на експлуатацію; Економна витрата електроенергії та споживаної потужності; Низька ціна. Дешевле аналогічних моделей від інших виробників і бензинових двигунів;
-
Практичні та зручні у використанні. Телескопічна румпельна ручка; Миттєво запускається, не вимагає особливого догляду та підготовки на зиму; Регульований рівень занурення гвинта та нахилу двигуна дає можливість максимально близько підійти до берегової лінії; Датчики контролю керування електромережі; Надійне та регульоване кріплення до транца;
-
100% Висока якість. Стійкість до впливу УФ-променів, ГСМ, солоної води та механічних пошкоджень; Довговічні та зносостійкі у разі правильного догляду слугуватимуть понад 10 років; 24 місяці гарантії. Широка популярність як в Україні, так і за кордоном; Захисне перо на валу — захищає гребний гвинт від ударів. Гвинт, сконструйований у такий спосіб, щоб не накручувати водорості;
-
Простирадло та зручне в керуванні. Практично безшумний — дає змогу пересуватися не лякаючи рибу; Рух — без запаху, диму та шуму, швидший, ніж весла на веслах; Мотори дуже легкі та компактні; Міцні та стійкі до великих навантажень; Чудова експлуатація за низьких або високих температур повітря; Безпека у використанні, Екологічно безпечні для довкілля;
-
Чудові тягові показники. Можливість використання на різних типах човнів (гумові, ПВХ, пластикові тощо). Залежно від потужності мотора може штовхати човен вагою від 250 кг (з багажем і пасажирами); Сконструйований у такий спосіб, щоб зменшити опір води; Покращена швидкохідність, маневровість і керованість
-
Призначення — може використовуватися як основне, допоміжне або тролінгового мотора. Він експлуатується як у прісній, так і солоній воді та не схильний до корозії. Може встановлюється на:
-
ПВХ-човники з навісним або стаціонарним транцем;
-
Пластикові та алюмінієві човни;
-
Водні велосипеди. Катамарани.
-
-
Головний блок. У верхній частині мотора розташовується електроніка, керуючи швидкістю обертання двигуна. Від вологи та пилу вона захищена за допомогою корпусу зі стійкого до ультрафіолету та вібрацій пластику. Кришка головного блока кріпиться шістьма гвинтами та за потреби знімається. У головного блока обтічна форма та глянсова поверхня чорного кольору.
-
Румпель. Телескопічний румпель (У складеному/розкладеному стані 18/30 см). Для увімкнення будь-який із 5 передніх і 3 задніх передач, потрібно повернути ручку румпелю навколо своєї осі. Водночас у реверсному режимі гвинт починає обертатися у зворотний бік і для руху човна заднім ходом вам не доведеться розгортати мотор на 180 градусів. Встановіть румпель у положення "Ноль" на шкалі та мотор вимкнеться. На кожній швидкості румпель відчутно фіксується й лунає добре чутне клацання. Це дає змогу контролювати перемикання не тільки візуально, але й на слух.
-
Стійка. Стійка електромережі для човна — трубка, всередині якої проходять дроти, що дають напруження від головного блока до електродвигуна. Вона виробляється з міцного склопластику та не тільки передає зусилля від гребного гвинта човні, але й витримує ударні навантаження, що виникають під час зіткнення килю двигуна з дном.З допомогою хомута, що розміщений на стійці, можна швидко змінити глибину занурення човнового гвинта, наприклад, для руху по мілководді. Для цього:
-
Злегка відкрутіть гвинт-баранчик на хомуті;
-
Підніміть (або опустіть) стійку до потрібного рівня;
-
Знову закрутіть гвинт-барашок руками.
-
-
Блок кріплення. Для встановлення електромотора Fisher на транці слугують дві струбцини з рамами з посиленого нейлону та сталевими притискними гвинтами. Кожен із гвинтів має:
-
Зручну ручку-барашок для його закручування вручну;
-
Гайку для запобігання пошкодженню транця й надійнішого кріплення.
-
-
Для монтажу мотора:
-
Поставте мотор так, щоб верхня частина транца опинилася в зазорі струбцин;
-
Затисніть гвинти.
-
Нахил стійки змінюється в межах 90 градусів і дає змогу уникнути пошкодження гвинта під час руху по мілководдю. Стійка може бути зафіксована вертикально, горизонтально або в одному з 8 проміжних положень. Кут між сусідніми положеннями 10 градусів.
-
-
Щоб підняти або опустити мотор:
-
Натисніть важіль біля стійки;
-
Встановіть мотор під потрібним кутом;
-
Відпустіть важіль.
-
Слідкуйте за тим, щоб човник електромотор розташовувався строго по центру транця, інакше керованість човна знижується, і під час руху вона трохи зміщуватиметься в бік.
-
Щоб полегшити керування під час тривалих переходів, можна збільшити зусилля повороту стійки за допомогою гвинта між струбцинами. Закрутіть його й електричний човновий мотор буде стійко тримати заданий курс, не відступаючи від нього. Перед маневруванням послабте гвинт, щоб мотор обертався легко й без зусиль.
-
-
Електричний мотор і гвинт. Електродвигун із вугільними щітками розташовується в міцному водонепроникному корпусі з литого алюмінію. У моторах Fisher немає редукторів, гребні гвинти кріпляться на валу електродвигуна без передавальних шестерень і підшипників. Це неабияк знижує ризик зламання. Установлення гвинта дуже нескладне:
-
Вставте шпанку в отвір на валу (шпонка має бути в горизонтальному положенні, інакше вона випаде);
-
Одягніть на вал гвинт так, щоб шпона потрапила в виїмки не його корпусі;
-
Встановіть на кінець валу шайбу та за допомогою гайкового ключа закрутіть гайку.
-
-
Індикатор заряду. Світлодіодний індикатор на верхній панелі головного блока дає змогу контролювати напругу (рівень заряду) тягового акумулятора. Індикатор має 10 поділів 7 зеленого кольору та 3 червоного. Якщо індикатори містяться в зеленій зоні, тяговий АКБ може безпечно експлуатуватися. Коли на індикаторі горять тільки червоні світлодіоди, акумулятор розряджений до мінімального значення, і його необхідно терміново замінити або зарядити. Подальша експлуатація призведе до глибокого розряду, через що в акумуляторі відбуватимуться незворотні зміни. Батарея вийде з ладу або кількість циклів заряджання в неї знизиться в кілька разів.
!Примітка. Не вимагає спеціального обслуговування. Не рекомендується використовувати автомобільні акумулятори, а використовувати тягові GEL, AGM і Li-ion акумулятори. АКБ мають мати місткість, не меншу рекомендовану. Інакше розряджання акумулятора буде занадто швидким. Необхідно контролювати рівень заряду батареї та не допускати її розряджання до напруги нижче 10,5 В, тому що за глибокого розряджання AGM і GEL акумуляторів термін їхньої експлуатації суттєво скоротиться.
Основні | |
---|---|
Виробник | Fisher |
Країна виробник | Китай |
Вага | 10.5 кг |
Гарантійний термін | 24 міс |
Індикатори | Заряду акумулятора |
Потужність | 0.75 к. с. |
Потужність електродвигуна | 480 Вт |
Наявність GPS | Ні |
Система управління | Румпельна |
Тип двигуна | Електричний |
Тип кріплення | На транець |
Користувацькі характеристики | |
Вид | Щітковий човновий мотор |
Висота мотора/стійки | 123/92 см |
Габарити (ДхШхВ) | 118х50х15 см |
Кількість лопатей/Діаметр гвинта | 2х8,6/3х10,25 " |
Коментар | Дешевле бензинового, компактний, легкий, маневрений, миттєво запускається, не вимагає консервації, немає витрат на масло та паливо, стабільно тримає швидкість, тихий, зручний і простий у використанні, гарний для використання на мілководді |
Комплектація | Електромотор 1 шт., гвинт 2 лопатевий 1 шт., гвинт 3- лопатевій 1 шт., інструкція 1 шт., картонне паковання 1 шт., ключ для встановлення/зняття гвинта 1 шт., монтажний комплект 1 шт. |
Мак. споживаний струм | 40 А |
Макс. вага/довжина човна | 1000 кг / 4,5 м |
Матеріал виробу | Корпус пластик. Стійка — композитний склопластик. Кріпильні пристрої посилений нейлон. Корпуси електродвигуна — алюміній. Гвинт ударостійкий пластик. |
Моdель | 46 lbs |
Напруга | 12 V |
Особливості | Рекомендований акумулятор: від 90 А/ч. Макс. вага/довжина човна: 1000 кг / 4,5 м. Потужність: 480 Вт. Тяговое усилие: 46 lbs. Макс. споживаний струм: 40 А. Рівень шуму: 50 дБ. Напруга 12 V |
Перемикання передач | 5 вперед / 3 назад. Ступеневе з фіксацією |
Застосування | Маневровий електромотор, основний електромотор, електромотор для водного велосипеда, електромотор для тролінгу. Чудова вода, солона вода |
Різновид | Транцовий човновий електромотор |
Регулювання нахилу мотора | 10 положень |
Регулювання занурення гвинта | Так |
Регулювання румпелю | Телескопічний: 18 - 30 см |
Рекомендований АКБ | от 90 А/ч |
Тип | Човеновий мотор електричний |
Тяговое усилие | 46 lbs / 21 кг |
Рівень шуму | 50дБ |
- Ціна: 8 342 ₴