
Електромотор для човна Haswing W-20. 20lbs; 12V. Індикація. Човновий електромотор. Електричний двигун для човна.
- Готово до відправки
- Код: HE-50735
4 468 ₴
Електромотор для човна Haswing.
Надійний і міцний електричний мотор Хасвінг із 8 швидкостями (5-ть уперед і 3 назад), можна встановити на більшість корпусних і надувних човнів. Виготовлений із високоякісних і міцних матеріалів: стійка: карбон (високоміцний пластик із посиленою жорсткістю і малою вагою), корпус керування — алюміній, кріплення — посилений нейлон. Основні відмінні риси, які виділяє його серед інших виробників — це компактність, легка вага й економна витрата енергії. Використовується для тролінгу, маневрування, а також для приведення човна в рух як основного або допоміжного мотора.
Лодковий електромотор Haswing встановлюється на надувні човни зі стаціонарним або навісним транцем заввишки 381 і 508 мм, а також на пластикових або алюмінієвих човнах. Використовується як основний допоміжний (маневровий) або тролінговий мотор Електромотор Haswing — це повноцінний човновий мотор здатний досягти оптимальних режимів руху на більшості моделей надувних і корпусних човнів. Підходить для використання в прісній або морській воді, може працювати на різних типах акумуляторів. Не потребує спеціального догляду. Економний, стійко тримає швидкість, дуже тихий, не забруднює довкілля й тому ідеально підходить для риболовлі, полювання і відпочинку.
Модель здобула заслужену популярність завдяки своїй надійності, зручності й економності.
! За вашим бажанням можемо доукомплектувати тяговим акумулятором: GEL (гелевий), AGM (аж), Li-ion (літій-іонний), LiFePO4 (літій-залізо-фосфатний).
! Рекомендована ємність акумулятора: от 30 А/ч
Особливості/Параметри:
-
Застосування: Маневровий електромотор, основний електромотор, електромотор для водного велосипеда, електромотор для тролінгу. Чудова вода, солона вода
-
Потужність: 200 Вт
-
Тягове зусилля: 20 lbs / 9 кг
-
Напруга: 12 V
-
Макс. споживаний струм: 17 А
-
Тип електродвигуна: З графітовими щітками
-
Макс. оберти мотора: 1200 об/хв
-
Керування: Румпельне. Складаний. Довжина румпеля — 15 см
-
Регулювання нахилу мотора: 2 положення
-
Кріплення мотора: Транцове
-
Перемикання передач: 2 вперед / 2 назад. Ступеневе з фіксацією
-
Спосіб відтворення інформації: LED-індикація. Рівень заряду батареї.
-
Регулювання занурення гребного гвинта: Так
-
Кількість лопатей/Діаметр гвинта: 2х5,9".
-
Рівень шуму: 50 дБ
-
Функція GPS: Немає
-
Макс. вага/довжина човна: 200 кг / 2,5 м
-
Матеріал: Корпус пластик. Стійка — алюмінієвий сплав. Кріпильні пристрої посилений нейлон. Корпуси електродвигуна — алюміній. Гвинт ударостійкий пластик.
-
Довжина кабелю живлення: 1,50 м
-
Загальна висота мотора: 78 см
-
Довжина стійки: 60 см
-
Габарити паковання (ДхШхВ): 84х28х18
-
Вага: 3,600 кг
мальовування: Дешевле бензинового мотора та за вартістю та за вмістом, компактний, легкий, маневрений, миттєво запускається, не вимагає консервації, немає витрат на оливу та паливо, практично немає вібрації, стабільно тримає швидкість, тихий, зручний і простий у використанні, добрий для використання на мілководді
Комплектація Електромотор 1 шт., гвинт 2 лопатевій 1 шт., інструкція 1 шт., картонна упаковка 1 шт., ключ для встановлення/зняття гвинта 1 шт., монтажний комплект 1 шт.
Лодковий електромотор Haswing — це реальна заміна веселощів!
Особливості моделі Haswing W:
-
Економічні у використанні й обслуговуванні. Заощадження грошей на паливі та олії + мінімічні витрати на експлуатацію; Економна витрата електроенергії та споживаної потужності; Низька ціна. Дешевле аналогічних моделей від інших виробників і бензинових двигунів. Найдорожча модель серед електромоторів для човнів;
-
Практичні та зручні у використанні. Складана румпельна ручка; Миттєво запускається, не вимагає особливого догляду та підготовки на зиму; Регульований рівень занурення гвинта та нахилу двигуна дає можливість максимально близько підійти до берегової лінії; Датчики контролю керування електромережами; Надійне та регульоване кріплення до транца;
-
100% Висока якість. Стійкість до впливу УФ-променів, ГСМ, солоної води та механічних пошкоджень; Довговічні та зносостійкі у разі правильного догляду слугуватимуть понад 10 років; 24 місяці гарантії. Широка популярність як в Україні, так і за кордоном; Захисне перо на валу — захищає гребний гвинт від ударів. Гвинт, сконструйований у такий спосіб, щоб не накручувати водорості;
-
Простирадло та зручне в керуванні. Практично безшумний — дає змогу пересуватися не лякаючи рибу; Рух — без запаху, диму та шуму, швидший, ніж весло на веслах; Мотори дуже легкі та компактні; Міцні та стійкі до великих навантажень; Чудова експлуатація за низьких або високих температур повітря; Безпека у використанні, Екологічно безпечні для довкілля;
-
Чудові тягові показники. Можливість використання на різних типах човнів (гумові, ПВХ, пластикові тощо). Залежно від потужності мотора може штовхати човен вагою від 250 кг (з багажем і пасажирами); Сконструйований у такий спосіб, щоб зменшити опір води; Покращена швидкохідність, маневровість і керованість
-
Призначення — може використовуватися як основне, допоміжне або тролінгового мотора. Він експлуатується як у прісній, так і солоній воді та не схильний до корозії. Може встановлюється на:
-
ПВХ-човники з навісним або стаціонарним транцем;
-
Пластикові та алюмінієві човни;
-
Водні велосипеди. Катамарани.
-
-
Головний блок. У верхній частині мотора розташовується електроніка, керуючи швидкістю обертання двигуна. Від вологи та пилу вона захищена за допомогою корпусу зі стійкого до ультрафіолету та вібрацій пластику. На корпусі розташовуються елементи керування — Трипозиційний перемикач із положеннями «F» — вперед, «R» — назад (реверс) і «O» (Off) — мотор вимкнений. Двопозиційний перемикач швидкостей обертання гвинта. У мотора две задних и две передних скорости.
-
Румпель. Складаний румпель завдовжки 15 см. Нахил румпелю змінюється в межах від 00 до 1100. Виготовлений з ударостійкого та стійкого до ультрафіолету ABS-пластику.
-
Стійка. Стійка електромотора для човна — трубка, всередині якої проходять дроти, що дають напруження від головного блока до електродвигуна. Вона виробляється з міцного склопластику та не тільки передає зусилля від гребного гвинта човні, але й витримує ударні навантаження, що виникають під час зіткнення килю мотора з дном. За допомогою хомута, що розміщений на стійці, можна швидко змінити глибину занурення човнового гвинта, наприклад, для руху по мілководдю. Для цього:
-
Злегка відкрутіть гвинт-баранчик на хомуті;
-
Підніміть (або опустіть) стійку до потрібного рівня;
-
Довжина стійки 60 см, тому вона підходить тільки для човнів із транцями заввишки 381 мм. За вищих транцах гвинт мотора не зануриться у воду на потрібну глибину.
-
Знову закрутіть гвинт-барашок руками.
-
-
Блок кріплення. Для встановлення електромотора Haswing на транці слугують дві струбцини з рамами з посиленого нейлону та сталевими притискними гвинтами. Кожен із гвинтів має:
-
Зручну ручку-барашок для його закручування вручну;
-
Гайку для запобігання пошкодженню транця й надійнішого кріплення.
-
-
Для монтажу мотора:
-
Поставте мотор так, щоб верхня частина транца опинилася в зазорі струбцин;
-
Затисніть гвинти.
-
Нахил стійки змінюється в межах 90 градусів і дає змогу уникнути пошкодження гвинта під час руху по мілководдю. Стійка може бути зафіксована вертикально, горизонтально або в одному з 8 проміжних положень. Кут між сусідніми положеннями 10 градусів.
-
-
Щоб підняти або опустити мотор:
-
Натисніть важіль біля стійки;
-
Встановіть мотор під потрібним кутом;
-
Відпустіть важіль.
-
Слідкуйте за тим, щоб човник електромотор розташовувався строго по центру транця, інакше керованість човна знижується, і під час руху вона трохи зміщуватиметься в бік.
-
Щоб полегшити керування під час тривалих переходів, можна збільшити зусилля повороту стійки за допомогою гвинта між струбцинами. Закрутіть його й електричний човновий мотор буде стійко тримати заданий курс, не відступаючи від нього. Перед маневруванням послабте гвинт, щоб мотор обертався легко й без зусиль.
-
-
Електричний мотор і гвинт. Електродвигун із графітними щітками розташовується в міцному водонепроникному корпусі з литого алюмінію. У моторах Хасвінг немає редукторів, гребні гвинти кріпляться на валу електродвигуна без передавальних шестерень і підшипників. Це неабияк знижує ризик зламання; Дволопатевий Ø23см. Кіль захищає гвинт від зіткнення з дном на неглибоких ділянках. Установлення гвинта дуже нескладне:
-
Вставте шпанку в отвір на валу (шпонка має бути в горизонтальному положенні, інакше вона випаде);
-
Одягніть на вал гвинт так, щоб шпона потрапила в виїмки не його корпусі;
-
Встановіть на кінець валу шайбу та за допомогою гайкового ключа закрутіть гайку.
-
-
Індикатор заряду. Світлодіодний індикатор на верхній панелі головного блока дає змогу контролювати напругу (рівень заряду) тягового акумулятора. Індикатор має 3 поділки, які показують залишковий заряд у відсотках від номінальної ємності. Коли акумулятор розряджений до мінімального значення, його необхідно терміново замінити або зарядити. Подальша експлуатація призведе до глибокого розряджання, через що в акумуляторі відбуватимуться незворотні зміни. Батарея вийде з ладу або кількість циклів заряджання в неї знизиться в кілька разів.
! Не вимагає спеціального обслуговування. Не рекомендується використовувати автомобільні акумулятори, а використовувати тягові GEL, AGM і Li-ion акумулятори. АКБ мають мати місткість, не меншу рекомендовану. Інакше розряджання акумулятора буде занадто швидким. Необхідно контролювати рівень заряду батареї та не допускати її розряджання до напруги нижче 10,5 В, тому що за глибокого розряджання AGM і GEL акумуляторів термін їхньої експлуатації суттєво скоротиться.
Основні | |
---|---|
Виробник | Haswing |
Країна виробник | Китай |
Вага | 3.6 кг |
Гарантійний термін | 24 міс |
Індикатори | Заряду акумулятора |
Потужність | 0.25 к. с. |
Потужність електродвигуна | 200 Вт |
Наявність GPS | Ні |
Система управління | Румпельна |
Тип двигуна | Електричний |
Тип кріплення | На транець |
Користувацькі характеристики | |
Вид | Щітковий човновий мотор |
Висота мотора/стійки | 78/60 см |
Габарити (ДхШхВ) | 84х28х18 см |
Кількість лопатей/Діаметр гвинта | 2х5,9 " |
Коментар | Дешевле бензинового, компактний, легкий, маневрений, миттєво запускається, не вимагає консервації, немає витрат на масло та паливо, стабільно тримає швидкість, тихий, зручний і простий у використанні, гарний для використання на мілководді |
Комплектація | Електромотор 1 шт., гвинт 2 лопатевій 1 шт., інструкція 1 шт., картонна упаковка 1 шт., ключ для встановлення/зняття гвинта 1 шт., монтажний комплект 1 шт. |
Мак. споживаний струм | 17 А |
Макс. вага/довжина човна | 200 кг / 2,5 м |
Матеріал виробу | Корпус пластик. Стійка — алюмінієвий сплав. Кріпильні пристрої посилений нейлон. Корпуси електродвигуна — алюміній. Гвинт ударостійкий пластик. |
Моdель | 20 lbs |
Напруга | 12 V |
Особливості | Рекомендований акумулятор: від 30 А/год. Макс. вага/довжина човна: 200 кг / 2,5 м. Потужність: 200 Вт. Тяговое усилие: 20 lbs. Макс. споживаний струм: 17. Рівень шуму: 50 дБ. Напруга 12 V |
Перемикання передач | 2 вперед/2 назад |
Застосування | Маневровий електромотор, основний електромотор, електромотор для водного велосипеда, електромотор для тролінгу. Чудова вода, солона вода |
Різновид | Транцовий човновий електромотор |
Регулювання нахилу мотора | 2 положення |
Регулювання занурення гвинта | Так |
Регулювання румпелю | Складной |
Рекомендований АКБ | от 30 А/ч |
Тип | Човеновий мотор електричний |
Тяговое усилие | 20 lbs/9 кг |
Рівень шуму | 50дБ |
- Ціна: 4 468 ₴