
Електромотор для човна Haswing Osapian 30. 30lbs; 12V. Індикація. Човновий електромотор. Електричний двигун для човна.
- Готово до відправки
- Код: HE-50701-80E
7 637 ₴
Електромотор для човна Haswing.
Надійний і міцний електричний мотор Хасвінг із 8 швидкостями (5-ть уперед і 3 назад), можна встановити на більшість корпусних і надувних човнів. Виготовлений із високоякісних і міцних матеріалів: стійка: карбон (високоміцний пластик із посиленою жорсткістю і малою вагою), корпус керування — алюміній, кріплення — посилений нейлон. Основні відмінні риси, які виділяє його серед інших виробників — це компактність, легка вага й економна витрата енергії. Використовується для тролінгу, маневрування, а також для приведення човна в рух як основного або допоміжного мотора.
Лодковий електромотор Haswing встановлюється на надувні човни зі стаціонарним або навісним транцем заввишки 381 і 508 мм, а також на пластикових або алюмінієвих човнах. Використовується як основний, допоміжний (маневровий) або тролінговий мотор Електромотор Haswing — це повноцінний човновий мотор здатний досягти оптимальних режимів руху на більшості моделей надувних і корпусних човнів. Підходить для використання в прісній або морській воді, може працювати на різних типах акумуляторів. Не потребує спеціального догляду. Економний, стійко тримає швидкість, дуже тихий, не забруднює довкілля й тому ідеально підходить для риболовлі, полювання і відпочинку.
Модель здобула заслужену популярність завдяки своїй надійності, зручності й економності.
! За вашим бажанням можемо доукомплектувати тяговим акумулятором: GEL (гелевий), AGM (аж), Li-ion (літій-іонний), LiFePO4 (літій-залізо-фосфатний).
! Рекомендована ємність акумулятора: от 60 А/ч
Особливості/Параметри:
-
Застосування: Маневровий електромотор, основний електромотор, електромотор для водного велосипеда, електромотор для тролінгу. Чудова вода, солона вода
-
Потужність: 360 Вт
-
Тягове зусилля: 30 lbs / 13,6 кг
-
Напруга: 12 V
-
Макс. споживаний струм: 30 А
-
Тип електродвигуна: З графітовими щітками
-
Макс. оберти мотора: 1200 об/хв
-
Керування: Румпельне. Регулювання нахилу: 0-110°. Телескопічний: 23 - 37 см. Ручка прогумована.
-
Регулювання нахилу мотора: 10 положень
-
Кріплення мотора: Транцове
-
Перемикання передач: 5 вперед / 3 назад. Ступеневе з фіксацією
-
Спосіб відтворення інформації: LED-індикація. Рівень заряду батареї.
-
Регулювання занурення гребного гвинта: Так
-
Кількість лопатей/Діаметр гвинта: 2х9 ".
-
Рівень шуму: 50 дБ
-
Функція GPS: Немає
-
Макс. вага/довжина човна: 500 кг / 4,0 м
-
Матеріал: Корпус пластик. Стійка — алюмінієвий сплав. Кріпильні пристрої посилений нейлон. Корпуси електродвигуна — алюміній. Гвинт ударостійкий пластик.
-
Довжина кабелю живлення: 1,50 м
-
Загальна висота мотора: 108 см
-
Довжина стійки: 80 см
-
Габарити паковання (ДхШхВ): 111х43х17 см
-
Вага: 8,500 кг
мальовування: Дешевле бензинового мотора та за вартістю та за вмістом, компактний, легкий, маневрений, миттєво запускається, не вимагає консервації, немає витрат на оливу та паливо, практично немає вібрації, регулювання довжини румпеля, стабільно тримає швидкість, тихий, зручний і простий у використанні, гарний для використання на мілководді
Комплектація Електромотор 1 шт., гвинт 2 лопатей 1 шт., інструкція 1 шт., картонна упаковка 1 шт., килиль мотора 1 шт., ключ для встановлення/зняття гвинта 1 шт., монтажний комплект 1 шт.
Лодковий електромотор Haswing — це реальна заміна веселощів!
Особливості бренда Haswing:
-
Економічні у використанні й обслуговуванні. Економія грошей на паливі та олії + мінімічні витрати на експлуатацію; Економна витрата електроенергії та споживаної потужності; Низька ціна. Дешевле аналогічних моделей від інших виробників і бензинових двигунів;
-
Практичні та зручні у використанні. Телескопічна румпельна ручка; Миттєво запускається, не вимагає особливого догляду та підготовки на зиму; Регульований рівень занурення гвинта та нахилу двигуна дає можливість максимально близько підійти до берегової лінії; Датчики контролю керування електромережами; Надійне та регульоване кріплення до транца;
-
100% Висока якість. Стійкість до впливу УФ-променів, ГСМ, солоної води та механічних пошкоджень; Довговічні та зносостійкі в разі правильного догляду слугуватимуть понад 10 років; 24 місяці гарантії. Широка популярність як в Україні, так і за кордоном; Захисне перо на валу — захищає гребний гвинт від ударів. Гвинт, сконструйований у такий спосіб, щоб не накручувати водорості;
-
Простирадло та зручне в керуванні. Практично безшумний — дає змогу пересуватися не лякаючи рибу; Рух — без запаху, диму та шуму, швидший, ніж весла на веслах; Мотори дуже легкі та компактні; Міцні та стійкі до великих навантажень; Чудова експлуатація за низьких або високих температур повітря; Безпека у використанні, Екологічно безпечні для довкілля;
-
Чудові тягові показники. Можливість використання на різних типах човнів (гумові, ПВХ, пластикові тощо). Залежно від потужності мотора може штовхати човен вагою від 250 кг (з багажем і пасажирами); Сконструйований у такий спосіб, щоб зменшити опір води; Покращена швидкохідність, маневровість і керованість
-
Призначення — може використовуватися як основне, допоміжне або тролінгового мотора. Він експлуатується як у прісній, так і солоній воді та не схильний до корозії. Може встановлюється на:
-
ПВХ-човники з навісним або стаціонарним транцем;
-
Пластикові та алюмінієві човни;
-
Водні велосипеди. Катамарани.
-
-
Головний блок. У верхній частині мотора розташовується електроніка, керуючи швидкістю обертання двигуна. Від вологи та пилу вона захищена за допомогою корпусу зі стійкого до ультрафіолету та вібрацій пластику. Кришка головного блока кріпиться шістьма гвинтами та за потреби знімається. У головного блока обтічна форма та глянсова поверхня чорного кольору.
-
Румпель. Телескопічний складаний румпель (У складеному/розкладеному стані 23/37 см, може підійматися й опускатися разом із головним блоком у межах 110°). Прогумована ручка. Для увімкнення будь-який із 5 передніх і 3 задніх передач, потрібно повернути ручку румпелю навколо своєї осі. Водночас у реверсному режимі гвинт починає обертатися у зворотний бік і для руху човна заднім ходом вам не доведеться розгортати мотор на 180°. Встановіть румпель у положення "Ноль" на шкалі та мотор вимкнеться. На кожній швидкості румпель відчутно фіксується й лунає добре чутне клацання. Це дає змогу контролювати перемикання не тільки візуально, але й на слух.
-
Стійка. Стійка електромережі для човна — трубка, всередині якої проходять дроти, що дають напруження від головного блока до електродвигуна. Вона виробляється з міцного склопластику та не тільки передає зусилля від гребного гвинта човні, але й витримує ударні навантаження, що виникають під час зіткнення килю двигуна з дном.З допомогою хомута, що розміщений на стійці, можна швидко змінити глибину занурення човнового гвинта, наприклад, для руху по мілководді. Для цього:
-
Злегка відкрутіть гвинт-баранчик на хомуті;
-
Підніміть (або опустіть) стійку до потрібного рівня;
-
Довжина стійки підходить тільки для човнів із транцями заввишки 381 і 508 мм. За вищих транцах гвинт мотора не зануриться у воду на потрібну глибину.
-
Знову закрутіть гвинт-барашок руками.
-
-
Блок кріплення. Для встановлення електромережу Haswing на транці слугують дві струбцини з рамами з посиленого нейлону та сталевими притискними гвинтами. Кожен із гвинтів має:
-
Зручну ручку-барашок для його закручування вручну;
-
Гайку для запобігання пошкодженню транця й надійнішого кріплення.
-
-
Для монтажу мотора:
-
Поставте мотор так, щоб верхня частина транца опинилася в зазорі струбцин;
-
Затисніть гвинти.
-
Нахил стійки змінюється в межах 90° і дає змогу уникнути пошкодження гвинта під час руху по мілководдю. Стійка може бути зафіксована вертикально, горизонтально або в одному з 8 проміжних положень. Кут між сусідніми положеннями 10°.
-
-
Щоб підняти або опустити мотор:
-
Натисніть важіль біля стійки;
-
Встановіть мотор під потрібним кутом;
-
Відпустіть важіль.
-
Слідкуйте за тим, щоб човник електромотор розташовувався строго по це
-