Електромотор для човна Haswing Protruar 5.0. 160lbs; 24V. 150 GEL АКБ. Без З/У. Човновий електромотор Хасвінг;
- Немає в наявності
- Код: HE-50719-100_B_gel_150
43 321 ₴
Електромотор для човна Haswing Protruar (Гелевий Акумулятор).
Надійний і міцний електромотор для човна Haswing Protruar, що володіє великою потужністю і економічністю, оснащений безщітковим (безколекторним) двигуном з безступінчатими швидкостями, можна встановити на більшість човнів. Виготовлений з високоякісних і міцних матеріалів: стійка: карбон (високоміцний пластик з посиленою жорсткістю і малою вагою), корпус управління - алюміній, кріплення - посилений нейлон. Основні відмінні риси, які виділяють його серед інших виробників, - це компактність, легка вага та економна витрата енергії.
Електродвигун для човна Хасвінг встановлюється на надувні човни зі стаціонарним або навісним транцем заввишки 381 і 508 мм, а також на пластикових або алюмінієвих човнах. Використовується як основний, допоміжний (маневровий) або тролінговий мотор. Електромотор Haswing - це повноцінний мотор для човна, здатний досягти оптимальних режимів руху на більшості моделей надувних і корпусних човнів. Підходить для використання в прісній або морській воді, може працювати на різних типах акумуляторів. Не потребує спеціального догляду. Економічний, стійко тримає швидкість, дуже тихий, не забруднює навколишнє середовище і тому ідеально підходить для риболовлі, полювання та відпочинку.
Переваги моделі:
-
Висока потужність. Дозволяє використовувати мотор для великих і важких човнів.
-
Наявністю безщіткового мотора. Це робить двигун більш надійним і ефективним.
-
Безступінчасте цифрове регулювання швидкості. Немає необхідності шукати компроміс між швидкостями. Рухайтеся, як захочете.
-
Складаний телескопічний румпель. Можна висувати і також піднімати, опускати його в межах 180⁰.
-
Низький рівень шуму (50 дБ). Жодного реву, як у бензинових двигунів, жодного запаху бензину або мастила, жодних протікань.
-
Миттєве ввімкнення.
-
Невеликі габарити і маса.
Електромотор для човна Haswing - це реальна заміна весел!
Основні особливості:
-
Економічні у використанні та обслуговуванні. Економія грошей на паливі та олії + мінімальні витрати на експлуатацію; Економна витрата електроенергії і споживаної потужності; Низька ціна. Дешевше аналогічних моделей від інших виробників і бензинових двигунів;
-
Практичні та зручні у використанні. Телескопічна румпельна ручка; Миттєво запускається, не вимагає особливого догляду і підготовки на зиму; Регульований рівень занурення гвинта і нахилу двигуна дає можливість максимально близько підійти до берегової лінії; Датчики контролю керування електромотором; Надійне і регульоване кріплення до транця;
-
100% Висока якість. Стійкість до впливу УФ-променів, ПММ, солоної води і механічних пошкоджень; Довговічні та зносостійкі за умови правильного догляду прослужать понад 10 років; 24 місяці гарантії. Широка популярність як в Україні, так і за кордоном; Захисне перо на валу - захищає гребний гвинт від ударів. Гвинт, сконструйований таким чином, що б не накручувати водорості;
-
Прості та зручні в управлінні. Практично безшумний - дає змогу пересуватися, не лякаючи рибу; Рух - без запаху, диму і шуму, швидший за те, що гребеш на веслах; Мотори дуже легкі та компактні; Міцні та стійкі до великих навантажень; Чудова експлуатація за низьких чи високих температур повітря; Безпека у використанні; Екологічно безпечні для довкілля;
-
Відмінні тягові показники. Можливість використання на різних типах човнів (гумові, ПВХ, пластикові тощо). Залежно від потужності мотора може штовхати човен вагою від 250 кг (з багажем і пасажирами); Сконструйована таким чином, щоб скоротити до мінімуму опір води; Покращена швидкохідність, маневреність і керованість.
-
Призначення - може використовуватися як основний, допоміжний або тролінговий мотор. Він експлуатується як у прісній, так і солоній воді та не схильний до корозії. Може встановлюватися на:
-
ПВХ-човни з навісним або стаціонарним транцем;
-
Пластикові та алюмінієві човни;
-
Водні велосипеди. Катамарани.
-
-
Блок управління. У верхній частині мотора розташовується електроніка, що керує швидкістю обертання двигуна. Від вологи і пилу вона захищена за допомогою корпусу зі стійкого до ультрафіолету і вібрацій пластику. У головного блоку обтічна форма і глянсова поверхня чорного кольору. Відповідає стандарту IP63.
-
Румпель. Зручність румпеля досягається завдяки поєднанню телескопічного і складного виконання. За необхідності можна розсунути румпель до 40 см або навпаки, скласти його. Крім того, можна змінити його нахил від вертикального до вертикального вниз до вертикального вгору з фіксацією. Прогумована рельєфна ручка дає змогу керувати навіть мокрими або слизькими руками. Для збільшення або зниження швидкості досить повернути румпель навколо своєї осі за або проти годинникової стрілки. Положення "0" на шкалі відповідає вимкненому мотору. Мотор має нескінченну кількість швидкостей, і можна точно налаштувати потрібну швидкість. Для зручності на румпелі нанесено шкалу.
-
Стійка. Стійка електромотора для човна - трубка, всередині якої проходять дроти, що подають напругу від головного блоку до електродвигуна. Вона виготовляється з міцного склопластику і не тільки передає зусилля від гребного гвинта човну, а й витримує ударні навантаження, що виникають при зіткненні кіля мотора з дном. За допомогою хомута, що знаходиться на стійці, можна швидко змінити глибину занурення гвинта човна, наприклад, для руху мілководдям. Для цього злегка розкрутіть гвинт муфти, змініть положення стійки і знову закрутіть його за допомогою ручки.
-
Блок кріплення. Транцеве кріплення складається з двох струбцин з посиленим профілем і металевими гвинтами. Для встановлення електромотора досить завести транець у зазор струбцин і закрутити гвинти з однаковим зусиллям. Для монтажу мотора: Поставте мотор так, щоб верхня частина транця опинилася в зазорі струбцин; Затисніть гвинти.
-
Механізм зміни нахилу стійки. Кут нахилу дейдвуда має 7 фіксованих положень. Завдяки цьому електромотор може бути поставлений у вертикальне (робоче положення), повністю піднятий з води (під час руху на іншому двигуні або під час тривалої стоянки), а також встановлений під різними кутами. Це дає капітану додаткові можливості з управління судном.
-
Електричний мотор і гвинт. У цій моделі використовується безщітковий електричний двигун. Це забезпечує цілу низку переваг, як-от: більш раціональна витрата заряду акумулятора, менший нагрів. Двигун розташовується поруч із гвинтом. Під час руху він перебуває під водою. Це забезпечує ефективне охолодження під час руху на максимальних швидкостях. Корпус захищає електродвигун від механічних частинок і вологи згідно зі стандартом IP68. На нижній частині корпусу розташовується кіль. Він запобігає пошкодженню гвинта об донні структури і плаваючі предмети, типу палиць тощо. Відсутність необхідності в періодичній заміні щіток, що зношуються.
-
Індикатор заряду. Панель приладів у цій моделі складається з одного індикатора. Він відображає рівень заряду акумулятора і має три значення - 100%, 50% і 20%. LED-підсвічування дає змогу вчасно і швидко помітити падіння заряду і вжити відповідних заходів.
Основні параметри: Не потребує спеціального обслуговування. Не рекомендується використовувати автомобільні акумулятор, а використовувати тягові GEL, AGM і Li-ion акумулятори. АКБ повинні мати ємність, не меншу за рекомендовану. В іншому разі розряд акумулятора буде занадто швидким. Необхідно контролювати рівень заряду батареї і не допускати її розряд до напруги нижче 10,5 В, тому що при глибокому розряді AGM і GEL акумуляторів термін їх служби значно скоротиться.
Основні | |
---|---|
Виробник | Haswing |
Країна виробник | Китай |
Гарантійний термін | 24 міс |
Тип двигуна | Електричний |
Користувацькі характеристики | |
LED-індикація | Так |
АКБ | 150А/год |
Бренд | Haswing |
Вага | 14 |
Вид | Безщітковий |
Висота мотора/стійки | 127/100см |
Вантажність | 2500 кг |
Діаметр гвинта | 10.7 |
Довжина кабелю живлення | 1,5м |
Довжина румпеля | 24/40см |
З/У | Ні |
Коментар | Дешевле бензинового за вартістю та вмістом. Компактний, легкий, маневрений, миттєво запускається, не вимагає консервації, практично немає вібрації, тихий, зручний і простий у використанні, гарний для використання на мілководді |
Комплектація | Електромотор 1 шт., гвинт 3 лопатей 1 шт., інструкція 1 шт., кабель для другого акумулятора 1 шт., картонне паковання 1 шт., кіл мотора 1 шт., ключ для встановлення/зняття гвинта 1 шт., монтажний комплект 1 шт. |
Кріплення | Транцове |
Мак. споживаний струм | 60А |
Макс. вага човна | 2500 кг |
Макс. довжина човна | 8,0м |
Матеріал виробу | Стійка — Неіржавка сталь, кріпильний пристрій — посилений нейлон, корпус електродвигуна — алюміній, гвинт — пластик |
Моdель | Protruar 5.0 |
Мощност | 2520 Вт |
Потужність двигуна | 160lbs/5л.с |
Напруга | 24V |
Оберти мотора | 1450б/хв |
Особливості | Потужність: 2520Вт. Тяга: 160lbs/72,6кг. Потр. струм: 105А. Напруга: 24V. БезЩетковий. Швидкість: Безступенева. Макс. Вага/Довжина човна: 2500 кг/8,0 м. Регулювання занурення гвинта та нахилу. Висота мотора/стійки: 127/100см. |
Перемикання передач | Плавне регулювання |
Регулювання нахилу мотора | 7 положень |
Регулювання нахилу румпелю | 0-180° |
Регулювання занурення гвинта | Так |
Регулювання швидкості | Цифрова безступенева |
Середовище використання/приймання | Чудова вода/солона вода. Електромотор для водного транспорту, основний електромотор, допоміжний електротор, електромотор для водного велосипеда, електромотор для тролінгу. |
Технологія | GEL Батарея |
Тип | Електричний човновий мотор |
Тип румпеля | Телескопічний/Складний |
Тяговое усилие | 160lbs/72,5кг |
Керування | Румпельний |
Рівень шуму | 55дБ |
Функція GPS | Ні |
- Ціна: 43 321 ₴