Електромотор для човна Haswing Cayman GPS B-55lbs; 12V. 80A/h Li-Feo4 АКБ. Без З/У. носовий електромотор Хасвінг;
- Немає в наявності
- Код: HE-50736-137_B_li-feo-1
41 101 ₴
- +380 (96) 994-75-53
Електромотор для човна Haswing.
Надійний і міцний електричний мотор Хасвінг Кайман Б-55 з дистанційним керуванням, обладнаний одностороннім плавним безступеневим регулятором швидкості має носове кріплення, можна встановити на більшість корпусних і надувних човнів. Чудово підходить для застосування на кояках. Виготовлений із високоякісних і міцних матеріалів: стійка: карбон (високоміцний пластик із посиленою жорсткістю і малою вагою), корпус керування — алюміній, кріплення — посилений нейлон. Основні відмінні риси, які виділяє його серед інших виробників — це компактність, легка вага й економна витрата енергії. Використовується для тролінгу, маневрування, а також для приведення човна в рух як основного або допоміжного мотора.
Лодковий електромотор Haswing встановлюється на ніс надувних, пластикових або алюмінієвих човнів. Використовується як основний допоміжний (маневровий) або тролінговий мотор Електромотор Haswing — це повноцінний човновий мотор здатний досягти оптимальних режимів руху на більшості моделей надувних і корпусних човнів. Підходить для використання в прісній або морській воді, може працювати на різних типах акумуляторів. Не потребує спеціального догляду. Економний, стійко тримає швидкість, дуже тихий, не забруднює довкілля й тому ідеально підходить для риболовлі, полювання і відпочинку.
Лодковий електромотор Haswing — це реальна заміна веселощів!
Основні особливості:
-
Економічні у використанні й обслуговуванні. Економія грошей на паливі та олії + мінімічні витрати на експлуатацію; Економна витрата електроенергії та споживаної потужності; Низька ціна. Дешевле аналогічних моделей від інших виробників і бензинових двигунів;
-
Практичні та зручні у використанні. Телескопічна румпельна ручка; Миттєво запускається, не вимагає особливого догляду та підготовки на зиму; Регульований рівень занурення гвинта та нахилу двигуна дає можливість максимально близько підійти до берегової лінії; Датчики контролю керування електромережі; Надійне та регульоване кріплення до транца;
-
100% Висока якість. Стійкість до впливу УФ-променів, ГСМ, солоної води та механічних пошкоджень; Довговічні та зносостійкі. Широка популярність як в Україні, так і за кордоном; Захисне перо на валу — захищає гребний гвинт від ударів. Гвинт, сконструйований у такий спосіб, щоб не накручувати водорості;
-
Простирадло та зручне в керуванні. Практично безшумний — дає змогу пересуватися не лякаючи рибу; Рух — без запаху, диму та шуму, швидший, ніж весло на веслах; Мотори дуже легкі та компактні; Міцні та стійкі до великих навантажень; Чудова експлуатація за низьких або високих температур повітря; Безпека у використанні, Екологічно безпечні для довкілля;
-
Чудові тягові показники. Можливість використання на різних типах човнів (гумові, ПВХ, пластикові тощо). Залежно від потужності мотора може штовхати човен вагою від 250 кг (з багажем і пасажирами); Сконструйований у такий спосіб, щоб мінімізувати опір води; Покращена швидкохідність, маневровість і керованість
-
Призначення — може використовуватися як основне, допоміжне або тролінгового мотора. Він експлуатується як у прісній, так і солоній воді та не схильний до корозії. Може встановлюється на:
-
ПВХ-човники з навісним або стаціонарним транцем;
-
Пластикові та алюмінієві човни;
-
Водні велосипеди. Катамарани.
-
-
Головний блок. У верхній частині мотора розташовується електроніка, керуючи швидкістю обертання двигуна. Від вологи та пилу вона захищена за допомогою корпусу зі стійкого до ультрафіолету та вібрацій пластику. Кришка головного блока кріпиться шістьма гвинтами та за потреби знімається. У головного блока обтічна форма та глянсова поверхня чорного кольору.
-
Дистанційне керування ручне і ножне (ножне в комплект не входить, докупається окремо). Система дистанційного керування (ДК) складається з двох елементів —
-
Приймач сигналу, закріпленого біля стійки. У його функції входить отримання сигналу від пульта дистанційного керування і його передавання мотором, що міститься під корпусом. Для цього приймач і корпус з'єднані кабелем зі стійкою до впливу вологи ізоляцією.
-
Пульта ДК з радіусом роботи до 40 м. Його розміри приблизно у 2-3 рази менші, ніж у сучасних смартфонів. Він зручно лягає в руку та може бути закріплений на ручці вудлища поруч із котушкою. На його передній панелі розташовані 9 кнопок керування. Вони відповідають за зміну напрямку руху (вперед/назад) і швидкості, а також за повороти вправо/вліво.
-
-
Стійка. Стійка електромережі для човна — трубка, всередині якої проходять дроти, що дають напруження від головного блока до електродвигуна. Вона виробляється з міцного склопластику та не тільки передає зусилля від гребного гвинта човні, а й витримує ударні навантаження, що виникають під час зіткнення килю мотора з дном. Стійка мотора Хасвінг Кайман В55, а разом із нею і двигун, може бути піднята або опущена.
-
Блок кріплення. Фіксація Haswing Cayman B 55 на носі човна здійснюється за допомогою монтажного майданчика. Вона прикручується до палуби човна за допомогою гвинтів. Зручна ручка розташовується на вузлі кріплення і слугує для спрощення перенесення мотора в руках
-
Електричний мотор і гвинт. Електродвигун із графітними щітками розташовується в міцному водонепроникному корпусі з литого алюмінію (клас захисту IP68). У моторах Хасвінг немає редукторів, гребні гвинти кріпляться на валу електродвигуна без передавальних шестерень і підшипників. Це неабияк знижує ризик зламання. Трилопатевий гвинт-незачіпляйка електромотора Хасвінг Каман В55 виготовляється з високоміцного пластику та має великий запас міцності. Кіль захищає гвинт від зіткнення з дном на неглибоких ділянках. Установлення гвинта дуже нескладне
-
Індикатор заряду. Світлодіодний індикатор на верхній панелі головного блока дає змогу контролювати напругу (рівень заряду) тягового акумулятора. Індикатор має чотири поділки на 80%, 60%, 40% і 20%. Коли на індикаторі горить тільки один світлодіод, що відповідає 20% заряду, акумулятор розряджений до мінімального значення, і його необхідно терміново замінити або зарядити. Подальша експлуатація призведе до глибокого розряджання, через що в акумуляторі відбуватимуться незворотні зміни. Батарея вийде з ладу або кількість циклів заряджання в неї знизиться в кілька разів.
Основні параметри: Модель: Haswing Cayman GPS B-55. Потужність: 600Вт. Тягове зусилля: 55lbs/25кг. Макс. споживаний струм: 50А. Напруга: 12V. Обороти мотора: 1250об/хв. Тип електромотора: З графітовими щітками. Регулювання швидкості: Цифрова безступінчата.. Макс. вага човна 1150кг. Макс. довжина човна 5,5м. Перемикання передач: -. Регулювання занурення гвинта: Є. Регулювання нахилу мотора: Немає. Рівень шуму: 50дБ. Функція GPS: Є. Система управління: Дистанційна. Тип румпеля: Немає. Регулювання нахилу румпеля: Немає. Висота мотора/стійки: 167/137см. Кріплення мотора: Носове. LED-індикація Є. Середовище використання/астосування: прісна вода, солона вода/електромотор для водного транспорту, основний електромотор, допоміжний электрмотор, електромотор для водного велосипеда, електромотор для троллінгу. |
! Не потребує спеціального обслуговування. Не рекомендується використовувати автомобільні акумулятори, а використовувати тягові GEL, AGM і Li-ion акумулятори. АКБ мають мати місткість, не меншу рекомендовану. Інакше розряджання акумулятора буде занадто швидким. Необхідно контролювати рівень заряду батареї та не допускати її розряджання до напруги нижче 10,5 В, тому що за глибокого розряджання AGM і GEL акумуляторів термін їхньої експлуатації суттєво скоротиться.
Основні | |
---|---|
Виробник | Haswing |
Країна виробник | Китай |
Гарантійний термін | 24 міс |
Тип двигуна | Електричний |
Користувацькі характеристики | |
LED-індикація | Так |
АКБ | 80А/год |
Бренд | Haswing |
Вага | 14 |
Вид | Щітковий |
Висота мотора/стійки | 167/137см |
Вантажність | 1150 кг |
Діаметр гвинта | 9.3 |
Довжина кабелю живлення | 1,5м |
Довжина румпеля | Ні |
З/У | Ні |
Коментар | Дешевле бензинового за вартістю та вмістом. Компактний, легкий, маневрений, миттєво запускається, не вимагає консервації, практично немає вібрації, тихий, зручний і простий у використанні, гарний для використання на мілководді |
Комплектація | Електромотор 1 шт., гвинт 3 лопатей 1 шт., інструкція 1 шт., кабель USB 1 шт., картонна упаковка 1 шт., кіл мотора 1 шт., ключ для встановлення/зняття гвинта 1 шт., монтажний комплект 1 шт., пульт ДК 1 шт., ремінець 1 шт., ручка 1 шт. |
Кріплення | Носове |
Мак. споживаний струм | 50А |
Макс. вага човна | 1150кг |
Макс. довжина човна | 5,5м |
Матеріал виробу | Стійка — Композитний склопластик, кріпильний пристрій — посилений нейлон, корпус електродвигуна — алюміній, гвинт — пластик |
Моdель | Cayman B-55 GPS |
Мощност | 600 Вт |
Потужність двигуна | 55lbs |
Напруга | 12V |
Оберти мотора | 1250б/хв |
Особливості | Потужність: 600Вт. Тяга: 55lbs/25кг. Потр. струм: 50А. Напруга: 12V. Щітковий. Швидкість: Цифрова безступенева. Макс. Вага/Довжина човна: 1150кг/5,5м. Регулювання занурення гвинта та нахилу мотора. Висота мотора/стійки: 167/137см. |
Перемикання передач | Плавне регулювання |
Регулювання нахилу мотора | Ні |
Регулювання нахилу румпелю | Ні |
Регулювання занурення гвинта | Так |
Регулювання швидкості | Цифрова безступенева |
Середовище використання/приймання | Чудова вода/солона вода. Електромотор для водного транспорту, основний електромотор, допоміжний електротор, електромотор для водного велосипеда, електромотор для тролінгу. |
Технологія | Li-Feo4 Батарея |
Тип | Електричний човновий мотор |
Тип румпеля | Ні |
Тяговое усилие | 55lbs/25кг |
Керування | Дистанційне |
Рівень шуму | 50дБ |
Функція GPS | Так |
- Ціна: 41 101 ₴