
Електромотор для човна Haswing Cayman GPS B-55lbs; 12V. Без GEL АКБ. Без З/У. носовий електромотор Хасвінг;
- Готово до відправки
- Код: HE-50736-137_B_gel-1
35 131 ₴
31 969 ₴
- +380 (96) 994-75-53
Електромотор для човна Haswing (Гелевий Акумулятор).
Надійний і міцний електричний мотор Хасвінг Кайман Б-55 з дистанційним керуванням і GPS, обладнаний одностороннім плавним безступеневим регулятором швидкості має носове кріплення, можна встановити на більшість корпусних і надувних човнів. Чудово підходить для застосування на кояках. Виготовлений із високоякісних і міцних матеріалів: стійка: карбон (високоміцний пластик із посиленою жорсткістю і малою вагою), корпус керування — алюміній, кріплення — посилений нейлон. Основні відмінні риси, які виділяє його серед інших виробників — це компактність, легка вага й економна витрата енергії. Використовується для тролінгу, маневрування, а також для приведення човна в рух як основного або допоміжного мотора.
Лодковий електромотор Haswing встановлюється на ніс надувних, пластикових або алюмінієвих човнів. Використовується як основний допоміжний (маневровий) або тролінговий мотор Електромотор Haswing — це повноцінний човновий мотор здатний досягти оптимальних режимів руху на більшості моделей надувних і корпусних човнів. Підходить для використання в прісній або морській воді, може працювати на різних типах акумуляторів. Не потребує спеціального догляду. Економний, стійко тримає швидкість, дуже тихий, не забруднює довкілля й тому ідеально підходить для риболовлі, полювання і відпочинку.
Лодковий електромотор Haswing — це реальна заміна веселощів!
Основні особливості:
-
GPS Навігація. Додаткові можливості з технологією GPS — рух заданим маршрутом (крапками), функція "якір" (географічна фіксація на місці лову), запис і повторення маршруту проходження та багато іншого (Точність GPS 3-5 м). Які забезпечує доступ до безлічі даних і можливостей:
-
Місце розташування човна на місцевості (за допомогою завантажуваних карт); Зберегти пройдений маршрут; Ввімкнути функцію круїз-контролю;
-
Поточної швидкості; Напрямі за компасом; Пройденому маршруті; Ввімкнути повернення вже пройденим маршрутом; Задати проходження за контрольними точками;
-
Запустити електромотор; Змінити швидкість і напрямок руху за допомогою зручного екранного джойстика; Заряджання акумулятора; Поточні параметри; WI-fi и пр.
-
Активувати функцію GPS-якіра. Човенний мотор сам подбає про те, щоб човен нежить від заданої точки. Якщо розташування змінюється через течії або вітру, мотор увімкнеться з точно розрахованою швидкістю обертання гвинта та його напрямком і поверне вас у вихідну точку.
-
-
Дистанційне керування. Два варіанти керування мотором:
-
Пульт дистанційного керування, ручний або ножний. , який складається з приймача сигналу, закріпленого біля стійки. У його функції входить отримання сигналу від пульта дистанційного керування і його передавання мотором, що міститься під корпусом. Для цього приймач і корпус з'єднані кабелем зі стійкою до впливу вологи ізоляцією. Пульта ДК з радіусом роботи до 40 м. На його передній панелі розташовані 9 кнопок керування. Вони відповідають за зміну напрямку руху (вперед/назад) і швидкості, а також за повороти вправо/вліво.
-
Зі смартфона або планшета. Керування електромотором здійснюється за допомогою смартфона або планшета за допомогою безплатного мобільного застосунка Helmsman (Android 4,3 або iPhone 4S і вище). З'єднання мотора з телефоном відбувається через Bluetooth.
-
-
Економічні у використанні й обслуговуванні. Економія грошей на паливі та олії + мінімічні витрати на експлуатацію; Економна витрата електроенергії та споживаної потужності; Низька ціна. Дешевле аналогічних моделей від інших виробників і бензинових двигунів;
-
Практичні та зручні у використанні. Телескопічна румпельна ручка; Миттєво запускається, не вимагає особливого догляду та підготовки на зиму; Регульований рівень занурення гвинта та нахилу двигуна дає можливість максимально близько підійти до берегової лінії; Датчики контролю керування електромережі; Надійне та регульоване кріплення до транца;
-
100% Висока якість. Стійкість до впливу УФ-променів, ГСМ, солоної води та механічних пошкоджень; Довговічні та зносостійкі. Широка популярність як в Україні, так і за кордоном; Захисне перо на валу — захищає гребний гвинт від ударів. Гвинт, сконструйований у такий спосіб, щоб не накручувати водорості;
-
Простирадло та зручне в керуванні. Практично безшумний — дає змогу пересуватися не лякаючи рибу; Рух — без запаху, диму та шуму, швидший, ніж весло на веслах; Мотори дуже легкі та компактні; Міцні та стійкі до великих навантажень; Чудова експлуатація за низьких або високих температур повітря; Безпека у використанні, Екологічно безпечні для довкілля;
-
Чудові тягові показники. Можливість використання на різних типах човнів (гумові, ПВХ, пластикові тощо). Залежно від потужності мотора може штовхати човен вагою від 250 кг (з багажем і пасажирами); Сконструйований у такий спосіб, щоб мінімізувати опір води; Покращена швидкохідність, маневровість і керованість
-
Призначення — може використовуватися як основне, допоміжне або тролінгового мотора. Він експлуатується як у прісній, так і солоній воді та не схильний до корозії. Може встановлюється на:
-
ПВХ-човники з навісним або стаціонарним транцем;
-
Пластикові та алюмінієві човни;
-
Водні велосипеди. Катамарани. Каяки.
-
-
Головний блок. У верхній частині мотора розташовується електроніка, керуючи швидкістю обертання двигуна. Від вологи та пилу вона захищена за допомогою корпусу зі стійкого до ультрафіолету та вібрацій пластику. Кришка головного блока кріпиться шістьма гвинтами та за потреби знімається. У головного блока обтічна форма та глянсова поверхня чорного кольору.
-
Стійка. Стійка електромережі для човна — трубка, всередині якої проходять дроти, що дають напруження від головного блока до електродвигуна. Вона виробляється з міцного склопластику та не тільки передає зусилля від гребного гвинта човні, а й витримує ударні навантаження, що виникають під час зіткнення килю мотора з дном. Стійка мотора Хасвінг Кайман В55, а разом із нею і двигун, може бути піднята або опущена.
-
Блок кріплення. Фіксація Haswing Cayman B 55 на носі човна здійснюється за допомогою монтажного майданчика. Вона прикручується до палуби човна за допомогою гвинтів. Зручна ручка розташовується на вузлі кріплення і слугує для спрощення перенесення мотора в руках
-
Електричний мотор і гвинт. Електродвигун із графітними щітками розташовується в міцному водонепроникному корпусі з литого алюмінію (клас захисту IP68). У моторах Хасвінг немає редукторів, гребні гвинти кріпляться на валу електродвигуна без передавальних шестерень і підшипників. Це неабияк знижує ризик зламання. Трилопатевий гвинт-незачіпляйка електромотора Хасвінг Каман В55 виготовляється з високоміцного пластику та має великий запас міцності. Кіль захищає гвинт від зіткнення з дном на неглибоких ділянках. Установлення гвинта дуже нескладне
-
Індикатор заряду. Світлодіодний індикатор на верхній панелі головного блока дає змогу контролювати напругу (рівень заряду) тягового акумулятора. Індикатор має чотири поділки на 80%, 60%, 40% і 20%. Коли на індикаторі горить тільки один світлодіод, що відповідає 20% заряду, акумулятор розряджений до мінімального значення, і його необхідно терміново замінити або зарядити. Подальша експлуатація призведе до глибокого розряджання, через що в акумуляторі відбуватимуться незворотні зміни. Батарея вийде з ладу або кількість циклів заряджання в неї знизиться в кілька разів.
Основні параметри: Не потребує спеціального обслуговування. Не рекомендується використовувати автомобільні акумулятори, а використовувати тягові GEL, AGM і Li-ion акумулятори. АКБ мають мати місткість, не меншу рекомендовану. Інакше розряджання акумулятора буде занадто швидким. Необхідно контролювати рівень заряду батареї та не допускати її розряджання до напруги нижче 10,5 В, тому що за глибокого розряджання AGM і GEL акумуляторів термін їхньої експлуатації суттєво скоротиться.
Основні | |
---|---|
Виробник | Haswing |
Країна виробник | Китай |
Гарантійний термін | 36 міс |
Система управління | Дистанційна |
Тип двигуна | Електричний |
Користувацькі характеристики | |
LED-індикація | Так |
АКБ | Ні |
Вага | 13,7кг |
Вид | Щітковий |
Висота мотора/стійки | 167/137см |
Вантажність | до 1150кг кг |
Діаметр гвинта | 9.3 |
Довжина кабелю живлення | 1,5м |
Довжина румпеля | Ні |
З/У | Ні |
Коментар | Дешевле бензинового та за вартістю та за вмістом. Компактний, легкий, маневрений, миттєво запускається, не вимагає консервації, практично немає вібрації, тихий, зручний і простий у використанні, гарний для використання на мілководді |
Комплектація | Електромотор 1 шт., гвинт 3 лопатей 1 шт., інструкція 1 шт., кабель USB 1 шт., картонна упаковка 1 шт., кіл мотора 1 шт., ключ для встановлення/зняття гвинта 1 шт., монтажний комплект 1 шт., пульт ДК 1 шт., ремінець 1 шт., ручка 1 шт. |
Кріплення | Носове |
Мак. споживаний струм | 50А |
Макс. вага човна | 1150кг |
Макс. довжина човна | 5,5м |
Матеріал виробу | Стійка — Композитний склопластик, кріпильний пристрій — посилений нейлон, корпус електродвигуна — алюміній, гвинт — пластик |
Моdель | Haswing Cayman GPS B-55 |
Мощност | 600 Вт |
Потужність двигуна | 55lbs |
Напруга | 12V |
Оберти мотора | 1250б/хв |
Особливості електромотора | Велика вага акумулятора, не може вийти на глиссер, нешвидкісний, потреба контролю рівня заряду акумулятора |
Перемикання передач | Ні |
Розмір паковання (ДхШхВ) | 168х40х32см |
Регулювання нахилу мотора | Ні |
Регулювання нахилу румпелю | Ні |
Регулювання занурення гвинта | Так |
Регулювання швидкості | Цифрова безступенева |
Середовище використання/приймання | Пресна вода, солона вода/Електромотор для водного транспорту, основний електромотор, допоміжний електротор, електромотор для водного велосипеда, електромотор для тролінгу. |
Технологія | GEL Аккумулятор |
Технологія АКБ | GEL |
Тип | Човновий електричний мотор |
Тип румпеля | Ні |
Тип електромотора | З графітовими щітками |
Тяговое усилие | 55lbs/25кг |
Керування | Дистанційне |
Рівень шуму | 50дБ |
Функція GPS | Так |
- Ціна: 31 969 ₴